Schwarzkopf: 120 років експертизи
Перший шампунь, перший лак для волосся, відомі в усьому світі фарби для волосся і нові, відмінні від інших еталони краси – все це про бренд Schwarzkopf, натхненний інноваціями . 120 років існування Schwarzkopf – це 120 років палкої відданості індивідуальноcті, креативним ідеям , модним тенденціям і віянням часу.
Історія успіху Schwarzkopf розпочалася за вітриною цього магазину.
Все це розпочалося 120 років тому у маленькому аптекарському магазині в Берліні: Ганс Шварцкопф розробив перші революційні продукти для догляду за волоссям, які невдовзі набули популярності в усьому світі. Сьогодні Schwarzkopf належить компанії «Хенкель» та є одним із найбільш успішних брендів на міжнародній арені. Він є основоположником інноваційних ідей в догляді, стайлінгу та фарбування волосся. Schwarzkopf – це не просто продукти, це – втілення індивідуальної краси, відчуття прекрасного та спосіб створення найкращої версії себе. Давайте поринемо у спогади про Schwarzkopf!
1898 рік
Ганс Шварцкопф, хімік і фармацевт, «відкриває магазин ліків, фарб для волосся і парфумерії» на Пассауер Штрасе в районі Шарлоттенбург у місті Берлін. Чи знав він тоді, що відкриття цього магазину стане першим кроком до заснування однієї з провідних світових компаній-виробників засобів по догляду для волосся?
1903 рік
Невдовзі було створено перший інноваційний продукт: Ганс Шварцкопф створив порошковий шампунь. Він коштував 20 німецьких «пфенігів» (центів) за пакетик. Шампунь розчинявся у воді та одразу став популярнішим, ніж куски мила для миття волосся, поширені на той час. «Шампунь із профілем голови чорного кольору» став «хітом».
1927 рік
Наступний революційний етап розвитку компанії Schwarzkopf пов’язаний із впровадженням на європейський ринок першого рідкого шампуню для волоcся.
1933 рік
Ще одним відкриттям Schwarzkopf став перший засіб для миття волосся, який не містив мила/лугу: «Оналкал» (Onalkal) сміливо вважається попередником усіх сучасних шампунів. На додаток по догляду за волоссям, асортимент продуктів поповнили засоби для перманентної завивки.
1947 рік
«Onaltherma» став першим засобом для холодної завивки, який компанія Schwarzkopf випустила на ринок Німеччини. Використовуючи цей засіб, можна було створити локони без нагрівання волосся майже до 100 градусів. Водночас кінцеві споживачі одержали фарбу для волосся «Poly Color», яка стала доступною на ринку.
1949 рік
Schwarzkopf випускає на ринок Німеччини крем-шампунь Schauma в тюбику. На цей засіб чекав великий успіх: «Schauma» стала асоціюватись взагалі з поняттям шампуню у Західній Німеччині, таким чином, поклала початок мас-маркету шампунів в Німеччині.
1955 рік
Жінки вже можуть не боятися вітру або несприятливих погодніх умов завдяки створенню «Taft», першої «рідкої сітки для укладання волосся». У країні, в якій відбувалося післявоєнне “економічне диво ”, набуло популярності нове німецьке дієслово «taft» – «покривати волосся лаком».
1968 рік
Schwarzkopf створює нову фарбу для волосся «Palette Color Shampoo». Фарби Palette досі реалізуються на ринку та як і колись, володіють відмінною експертизою у фарбуванні волосся.
1974 рік
Впроваджено «метод Schwarzkopf» – нову систематичну концепцію хімічної завивки, яка охоплює консультації, технології та підготовку.
1987 рік
Екологічно чисті продукти: Schwarzkopf – перша міжнародна компанія-виробник косметичних засобів, яка постійно реагує на соціально-значимі питання, зокрема щодо стійкого розвитку. Так, лак для волосся «Drei Wetter Taft» більше не містив хлор-вуглеводнів.
1995 рік
Підрозділ «Хенкель» у Дюссельдорфі купує Schwarzkopf і стає одним із провідних європейських постачальників засобів по догляду за волоссям.
1998 рік
Цілком очеввидно, що Schwarzkopf відсвяткував 100-річницю впровадженням чергової новинки «Re-Nature» – фарби для відновлення натурального кольору волосся. Її склад під впливом кисню повертає волоссю його природній колір.
2004 рік
got2b – новий бренд, який поєднує в собі тенденції «вуличного стилю», був представлений у європейській роздрібній мережі.
2007 рік
Армін Морбах створює новий образ Schwarzkopf. Професіонали у сфері догляду за волоссям перетворюють «гарячі» тенденції у повсякденні мотиви, які водночас є стильними та сучасними. Образи були відтворені знаменитими міжнародними фотографами, зокрема Патріком Демаршельє .
2016 рік
Розширення прав жінок: Schwarzkopf оголосила про благодійну ініціативу «Мільйон шансів» (Million Chances). У співпраці з місцевими та міжнародними благодійними організаціями Schwarzkopf реалізовує проект з підтримки дівчат і жінок у всьому світі у побудові успішної професійної кар’єри та особистого майбутнього.
2017 рік
Schwarzkopf створює новітню фарбу для волосся з професійною технологією OMEGAPLEX®, якою можна користуватися в домашніх умовах: ColorExpert поєднує в собі розкішні кольори, які відрізняються своєю стійкістю. Трифазна система догляду з технологією OMEGAPLEX® захищає волосся від пошкодження під час фарбування, а також допомагає їх відновити після фарбування. Результат – екстра-стійкий колір, сяюче та доглянуте волосся.
2018 рік
Schwarzkopf є професіоналом у сфері інновацій: святкуючи свою 120-ту річницю, бренд робить акцент на створенні індивідуального образу на відміну від стандартних ідеалів та еталонів краси. Розмаїття, автентичність і впевненість лежать в основі створення цього образу. Що насправді має значення, так це те, що стиль має бути творчим. Schwarzkopf має намір продовжити роботу в цьому напрямку.